بازگشت رویایی ستاره رئال مادرید به تیم ملی آلمان

بازگشت رویایی ستاره رئال مادرید به تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تونی کروس در ترکیب تیم ملی آلمان مقابل تیم ملی فرانسه خوش درخشید و نشان داد که هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی ، در بازی دوستانه میان تیم ملی آلمان و تیم ملی فرانسه، ژرمن ها موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و عملکرد خوبی را از خودشان نشان دادند. در این بازی تونی کروس ستاره میدان بود. تونی کروس در ثانیه هفتم بازی به ویرتز پاس گل داد و آلمان ها در همان شروع کار توانستند دروازه تیم ملی فرانسه را باز کنند. تونی کروس به عنوان بهترین بازیکن این بازی شناخته شد.

کروس پس از سه سال دوری از تیم ملی آلمان دوباره به این تیم برگشته است. او پس از رقابت های یورو 2020 که به خاطر همه گیری کرونا در تابستان 2021 برگزار شد، از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. اکنون او پس از سه سال دوباره به تیم ملی آلمان برگشته است و می خواهد که در رقابت های یورو 2024 به تیم ملی آلمان کمک کند تا به قهرمانی برسد. کروس اکنون 34 سال سن دارد و در سال آخر قراردادش با رئال مادرید قرار دارد و باید دید که همچنان در رئال مادرید می ماند یا اتفاقاتی دیگری برایش رخ می دهد.

1471