پایان کار هافبک رئال مادرید در تیم ملی آلمان؟

پایان کار هافبک رئال مادرید در تیم ملی آلمان؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، با نتیجه دو بر صفر مغلوب انگلیس شد و بدین ترتیب از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید که سالیان سال است یکی از ارکان اصلی تیم ملی آلمان است، به نظر می رسد که به آخر خط حضور خود در تیم ملی آلمان رسیده است و به زودی با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی با تیم ملی آلمان و بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد. تونی کروس در جام جهانی 2014 که با قهرمانی تیم ملی آلمان همراه بود، بهترین بازیکن تیم ملی آلمان در آن مسابقات شناخته شد و بدین ترتیب از مهره های اصلی تیم یواخیم لوو بود.

تونی کروس در یورو 2020 هم هافبک ثابت تیم ملی آلمان بود اما در نهایت نتوانست مانع از حذف تیمش از رقابت ها شود. آلمان در این دوره از رقابت ها، به عنوان تیم دوم از گروه مرگ صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی با انگلیس روبرو شد که مقابل این تیم حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت 2 بر 0 شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

اکنون به نظر می رسد که تیم ملی آلمان نیاز به یک پوست اندازی اساسی دارد و باید دید که چه اتفاقاتی در این راستا خواهد افتاد.

1470