چلسی به دنبال جذب دروازه بان لاس پالماس

چلسی به دنبال جذب دروازه بان لاس پالماس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات به سراغ جذب یک دروازه بان جدید خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه چلسی به دنبال جذب آلوارو والس دروازبان باشگاه لاس پالماس است.‌ پس از انتخاب انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن و با توجه به نیازهای مربی ایتالیایی چلسی خریدهای جدید این باشگاه یک به یک به ترکیب آبی های لندن راه پیدا خواهند کرد.

وجه تشابه انزو مارسکا به عنوان دستیار سابق پپ گواردیولا با استاد خود اعتقاد به داشتن یک دروازبان با بازی با پای بسیار خوب است، زیرا بازیسازی تیم های هردو مربی از دروازه بان آغاز می شود. در تیم فصل گذشته مارسکا یعنی لسترسیتی مد هرمانسن با اینکه کیفیت آنچنان فوق العاده ای به عنوان یک دروازه بان ششدانگ نداشت اما در بازی با پا بسیار خوب عمل میکرد. به این ترتیب از مدت ها قبل احتمال خرید یک دروازبان با بازی با پای مناسب جزو برنامه های چلسی بود.

حالا به نظر می رسد با توجه به عدم توانایی بازی با پای مناسب رابرت سانچز دروازه بان اسپانیایی چلسی و همچنین کپا آریزابالاگا که قرار است پس از یک فصل ناموفق از رئال مادرید به تیم سابق خود بازگردد باعث خواهد شد تا جذب یک دروازه بان جدید در دستور کار تیم آبی پوش لندن باشد‌.

۱۰۰۹