دو ستاره‌ای که فلیک آرزوی خریدشان را دارد

دو ستاره‌ای که فلیک آرزوی خریدشان را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- جمال موسیالا و فلوریان ویرتز، بازیکنانی هستند که هانسی فلیک رویای همکاری با آن‌ها را در سر می‌پروراند.

به گزارش فوتبالی، هانسی دیتر فلیک، سرمربی آلمانی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا شد. قرارداد این سرمربی با بارسا دو ساله است و مبلغی که از باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کند 3 میلیون یورو است. فلیک برای پیوستن به بارسلونا به پیشنهادات زیادی جواب منفی داد و از چند ماه قبل رسانه‌ها اعلام کرده بودند که او آرزو دارد بر روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

رسانه‌ها مدعی شده‌اند که هانسی فلیک شرایط اقتصادی باشگاه را درک می‌کند و انتظار خرید بزرگی از مدیران ندارد. او به پتانسیل فعلی تیم باور دارد و اعتقاد دارد که با بازیکنان فعلی می‌تواند افتخارات بزرگی به دست بیاورد. اما گفته می‌شود که اگر شرایط مالی بارسلونا سروسامان بگیرد، هانسی فلیک دوست دارد یکی از استعدادهای شگفت‌انگیز فوتبال آلمان را برای بارسلونا جذب کند.

به گزارش گابریل سانز، خبرنگار اسپانیایی نشریه موندو دپورتیوو، هانسی فلیک سبک بازی فلوریان ویرتز و جمال موسیالا را دوست دارد و آن‌ها را خریدهایی رویایی برای تیمش می‌داند. این دو بازیکن کاملا با سبک بازی فلیک آشنا هستند و به خوبی می‌توانند زیر نظر این مربی پیشرفت کنند، اما در حال حاضر امضا با هرکدام‌یک از این دو ستاره برای بارسلونا غیرممکن است. لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد فلیک دوست دارد دوباره با این دو ستاره همکاری کند.

فلیک در تیم ملی آلمان با هر دو بازیکن کار کرد و می‌داند که ویرتز و موسیالا دو ستاره آینده‌دار دنیای فوتبال هستند. باید دید آیا مدیران بارسا می‌توانند رویاهای سرمربی آلمانی را به واقعیت بدل کنند یا خیر؟

1428