سه گزینه جانشینی گواردیولا در تابستان 2025

سه گزینه جانشینی گواردیولا در تابستان 2025

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از منابع گزارش داده اند که پپ گواردیولا قرار است در تابستان 2025 منچسترسیتی را ترک کند و به این ترتیب فصل 2024/25 آخرین فصل حضور پپ گواردیولا در منچستر سیتی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، اگر پپ گواردیولا منچستر سیتی را ترک کند در آن صورت سران این باشگاه به دنبال جذب سرمربی جدید خواهند بود و گزینه هایی را در دسترس خواهند داشت. به نقل از دیلی میل، یکی از اصلی ترین گزینه های منچستر سیتی برای جانشینی پپ گواردیولا، ژابی آلونسو خواهد بود. آلونسو فصل آینده را هم در بایر لورکوزن می ماند و پس از آن به احتمال زیاد راهی تیم دیگری می شود و منچستر سیتی یکی از تیم هایی است که او را می خواهد.

یولیان ناگلزمن سرمربی سابق بایرن مونیخ و سرمربی فعلی تیم ملی آلمان یکی دیگر از گزینه های منچستر سیتی برای پر کردن جای خالی پپ گواردیولا خواهد بود. البته باید دید که عملکرد ناگلزمن به همراه تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2024 به چه شکل خواهد بود.

میشل سانچز سرمربی ژیرونا یکی دیگر از گزینه های سیتیزن ها است. میشل به همراه ژیرونا در این فصل از رقابت های لالیگا عملکرد درخشانی داشت و تیمش در رده سوم جدول قرار گرفت.

1471