خروج ستاره منچسترسیتی از کمپ انگلیس به خاطر به دنیا آمدن فرزندش

خروج ستاره منچسترسیتی از کمپ انگلیس به خاطر به دنیا آمدن فرزندش

پایگاه خبری فوتبالی - اتحادیه فوتبال انگلیس در یک بیانیه کوتاه تایید کرد که فیل فودن ستاره انگلیسی باشگاه منچسترسیتی به طور موقت کمپ تمرینی 3 شیرها را به خاطر به دنیا آمدن فرزند سومش ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی، امروز 4 شنبه به فودن اجازه داده شد تا خاک آلمان را به سمت انگلیس ترک کند تا در هنگام به دنیا آمدن فرزند سومش در کنار همسرش باشد. این ستاره 24 ساله در ترکیب اصلی تیم گرت ساوت گیت در بازی 3 شنبه شب مقابل اسلوونی حضور داشت، اما فردای همان روز از آلمان خارج شد. 

به نقل از سایت گل، اتحادیه فوتبال انگلیس امروز در بیانیه ای راجع به خروج فودن گفت: "فیل فودن برای رسیدگی به یک امور خانوادگی، امروز کمپ تیم ملی انگلیس را ترک کرد و به بریتانیا بازگشت."

البته بعد از این بیانیه مشخص شد که منظور از امور خانوادگی، به دنیا آمدن سومین فرزند فودن بوده و انتظار می رود که بهترین بازیکن فصل 2023-24 لیگ برتر انگلیس در روز یک شنبه به آلمان برگردد. در همان روز قرار است تیم گرت ساوت گیت اولین بازی خود را در دور حذفی انجام دهد و مشخص نیسست که فودن بتواند در این بازی فیکس شود، چون حداقل 4 روز تمرین را از دست داده. 

4416