عکس؛ صید یک ماهی بزرگ توسط ستاره منچسترسیتی

عکس؛ صید یک ماهی بزرگ توسط ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره منچسترسیتی در حال سپری کردن آخرین روزهای تعطیلاتش پس از یورو است که حالا در آخرین اقدامش یک ماهی بسیار بزرگ را صید کرده است!

به گزارش فوتبالی، هافبک منچسترسیتی در حال سپری کردن تعطیلاتش است که به همراه پدرش و سایر اقوامش در رودخانه سن جان در آکسفوردشیر به سراغ صید ماهی رفته است و به نظر می رسد که از این تفریح خیلی راضی است!

فودن سال گذشته گفته بود که به ماهیگیری در روزهای استراحتش علاقه زیادی دارد و آن را تنها تفریح خود می داند. وی افزود:" شاید آدم های عجیب به ماهیگیری علاقمند داشته باشند. وقتی که مردم از علاقه ات به این کار خبردار شوند ، می گویند که "چه تفریح عجیبی داری." آنها درک نمی کنند که چرا از آن لذت می بری. فکر می کنم که تفریح خوبی است تا به پاهایت استراحت بدهی و کمی استراحت کنی."  

فودن تصاویری از بهترین صیدهایش را به اشتراک گذاشته است. او توانسته که یک گربه ماهی 59 کیلوگرمی را صید کند که به نظر می رسد که این بزرگ ترین صیدی است که تا کنون انجام داده است. 

این ستاره به علت راهیابی به فینال یورو بیش از بقیه بازیکنان منچسترسیتی استراحت می کند اما در روزهای آینده به تمرینات اضافه می شود تا برای بازی سوپرجام انگلیس مقابل منچستریونایتد آماده شود. 

4125