نقش مهم فیل فودن در یورو ۲۰۲۴

نقش مهم فیل فودن در یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- گرت ساوتگیت فاش کرد که چگونه قصد دارد از فیل فودن ستاره منچسترسیتی در یورو ۲۰۲۴ استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن در فصل جاری با زدن ۲۷ گل در تمامی رقابت ها و ارسال ۱۱ پاس گل، از فرم خوبی برای سیتیزن ها برخوردار بود و این بازیکن نقشی کلیدی در کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی باشگاه خود در لیگ برتر انگلیس داشت و جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را هم دریافت کرد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی سه شیرها، روز سه شنبه ، نام این بازیکن ۲۳ ساله را در فهرست ۳۳ نفره مقدماتی خود برای یورو ۲۰۲۴ قرار داد و سپس فاش کرد که چگونه قصد دارد از بهترین بازیکن انگلیس در تیم خود و در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان استفاده کند.

 سرمربی تیم ملی انگلیس در صحبت با خبرنگاران گفت: "نقش کلیدی فیل فودن در بازی زمانی است که بازی تیم برای بازیسازی به مشکل بر میخورد  و  فیل همیشه تلاش بی نظیری دارد. او اجازه دارد برای منچسترسیتی به عنوان هافبک آزاد بازی کند و این نکته ای است که سایر بازیکنان می توانند او را در هر کجای زمین ببینند و به او اجازه داده می شود تا به هر نقطه محوطه حریف برود. ما در تیم ملی هم این بازیکن را به عنوان یک مهاجم به کار نمی گیریم و قصد داریم از بازیسازی او بهره ببریم و باید منتظر درخشش او در یورو باشیم."

 ستاره منچسترسیتی روز شنبه آخرین بازی فصل جاری را در حالی انجام خواهد داد که تیم او در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

۱۰۰۹