احتمال تغییر پست فیل فودن در بازی مقابل دانمارک

احتمال تغییر پست فیل فودن در بازی مقابل دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی انگلیس گفت از او خواسته شده که فودن را در نقش جدید در یورو به بازی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، گرت ساوت‌ گیت گفت که احتمالا تغییرات جزئی را در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس در نظر بگیرد تا به فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی کمک کند با ستاره لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد یک زوج موفق را تشکل دهند.

انگلیس دیدارهای خود را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات یورو روز یکشنبه آغاز کرد و آنها در مقابل صربستان پیروز شدند. در ابن دیدار ضربه سر زیبای جود بلینگهام پس از تنها ۱۳ دقیقه از شروع بازی باعث شد تا این گل یک سه امتیاز را به سه شیرها هدیه داد. هرچند شاگردان دراگان استویکوویچ در نیمه دوم این بازی و پس از استراحت ۱۵ دقیقه ای تیم بهتری بودند و فشار زیادی روی دروازه انگلیس وارد کردند. با این وجود، کارشناسان در مورد روشی که انگلیس به حریفان خود اجازه می دهد تا در بازی در موقعیت های زیادی کسب کنند به ساوت گیت هشدار داده اند. ریو فردیناند بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در این مورد اظهار کرد که سرمربی انگلیس در تصمیم گیری ها کند عمل می کند و نمی تواند به برتری حریفان واکنش نشان دهد و از دو بازیکنی که باید برای کمک به سه شیرها برای حفظ توپ بیشتر استفاده می کردند، نام می برد.

فردیناند در این باره گفت که در بازی مقابل دانمارک ساوت گیت باید در نظر بگیرد که آیا تیم او در پست درستی از فیل فودن استفاده کند تا این بازیکن با آزادی بیشتر و استفاده از خلاقیت خود موقعیت های بهتری را برای هری کین شکل دهد.

۱۰۰۹