اقرار سرمربی تیم ملی انگلیس: این آخرین فرصت من است

اقرار سرمربی تیم ملی انگلیس: این آخرین فرصت من است

پایگاه خبری فوتبالی – انگلیس در یورو 2020 به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد و حالا ممکن است که آینده گرت ساوت گیت به کسب نتیجه ای بهتر در رقابت های امسال بستگی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، گرت ساوت گیت اقرار کرده است که رقابت های یورو 2024 ممکن است آخرین فرصت او باشد و ممکن است عدم قهرمانی در این رقابت، باعث اخراج او شود.

ساوت گیت در سال 2017 به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده گرفت و دو ماه بعد از آن نیز، فرصت برعهده گرفتن دائمی هدایت سه شیرها به او پیشنهاد شد. پس از آن این سرمربی انگلیسی موفق شده تا این تیم را به مرحله نیمه نهایی و یک چهارم نهایی دو جام جهانی اخیر برساند در حالی که تیم او در خاک خود و در یورو 2020، در فینال از رسیدن به عنوان قهرمانی ناکام ماند.

انگلیس با توجه به ترکیب پر ستاره و جوانی که در اختیار دارد یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمانی در یورو 2024 به شمار می‌رود و ساوت گیت نیز به انتظار بالایی که از او و تیمش وجود دارد اینگونه واکنشن نشان داده است:" اگر قهرمان نشویم، احتمالا دیگر اینجا نخواهم بود. این ممکن است شانس آخر باشد. فکر می‌کنم بیش از نصف سرمربیان تیم های ملی پس از تورنومنت ها تیمشان را ترک می‌کنند، این ذات مربیگری در تیم های ملی است."

2102