کابوس بزرگ منچسترسیتی؛ یک هکر همه اسناد تخلفاتشان را در اختیار دارد!

کابوس بزرگ منچسترسیتی؛ یک هکر همه اسناد تخلفاتشان را در اختیار دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به زمان اعلام حکم دادگاه در مورد تخلفاتش نزدیک می شود و وکلای این باشگاه به دفاع از خودشان ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی، نشریه تایمز گزارش داده است که منچسترسیتی به بیش از 115 مورد تخلف در زمینه نقض قوانین فیرپلی مالی متهم شده است و شرایط برای تیم تحت هدایت گواردیولا به شدت دشوار است. 

حالا سان گزارش داده است که "روی پینتو" ، هکر سرشناسی که از اسناد "فوتبال لیکس" رونمایی کرد، به هزاران ایمیل باشگاه منچسترسیتی دست پیدا کرده است. وی می گوید که میلیون ها سند را در اختیار مقامات آلمانی و فرانسوی قرار داده است که به اعمال مجرمانه باشگاه منچسترسیتی و تخلفات این تیم اشاره دارد. 

در حقیقت این هکر، منچسترسیتی را تهدید کرده است که همه اسناد و ایمیل هایی که نشان از تخلف آنها دارد را مورد رونمایی قرار می دهد. پینتو از سال 2020 تحت برنامه محافظت از شاهدان قرار دارد و اسناد تخلفات منچسترسیتی را به دست مقامات قضایی رسانده است. این اسناد شامل درآمدهای منچسترسیتی از اسپانسرها و مبالغ پرداختی آنها به مربی سابقشان روبرتو مانچینی است. پینتو می گوید که حجم بالایی از اسناد را در اختیار دارد که هنوز منتشر نکرده است که بسیاری از این اسناد متعلق به منچسترسیتی است. 

پینتو در تنبیه منچسترسیتی توسط یوفا در سال 2020 و جریمه 30 میلیون یورویی آنها نقش مهمی داشت چرا که اسناد تخلفات این باشگاه بین سالهای 2012 و 2016 را مورد رونمایی قرار داده بود.

4125