هشدار اسطوره اسپانیایی به بهترین بازیکن فصل 2023-24 لیگ برتر

هشدار اسطوره اسپانیایی به بهترین بازیکن فصل 2023-24 لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - سسک فابرگاس سرمربی باشگاه کومو به فیل فودن ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی هشدار داد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم ملی انگلیس در اولین بازی در یورو 2024 به مصاف صربستان رفت که در پایان با تک گل جود بلینگام به پیروزی یک بر صفر رسید تا صدرنشین گروه C شود. پس از پایان این مسابقه، انتقادهای زیادی به تیم گرت ساوت گیت و عملکرد ستارگان این تیم از جمله هری کین و فیل فودن وارد شد.

حالا سسک فابرگاس ستاره سابق چلسی و آرسنال به خبرنگاران گفت: "به نظرم عملکرد ضعیف انگلیس به خاطر ذهنیت بازیکنان بود. نمی توانید به من بگویید که بازیکنانی مثل ترنت، فودن، بلینگام و رایس توانایی نگه داشتن توپ در هر نقطه از زمین را ندارند. به این مربوط است که آیا خودتان به اندازه کافی تلاش می کنید یا نه. آیا شما می خواهید تغییر ایجاد کنید یا از اینکه توپ را در مواقعی که تحت فشار هستید به دست می آورید، لذت می برید؟"

"انگلیس به حریف اجازه داد که هر وقت خواست توپ را در اختیار بگیرد. شما هیچ وقت ژاوی، اینیستا یا بازیکنان بزرگ دیگری در 15 یا 20 سال اخیر ندیده اید که چنین کاری بکنند. باید مسئولیت پذیر باشید. فکر می کنم بازیکنانی مثل فودن، باید بیشتر در جریان بازی باشند. حالا وقت این است که یک افتخار بزرگ برای کشورشان در یورو به دست بیاورند و برای انجام این کار، انگلیس به بازیکنانی مثل فودن نیاز دارد."

4416