ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، خرید انتخاباتی خوان لاپورتا

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، خرید انتخاباتی خوان لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی- خوان لاپورتا تصمیم دارد برای این‌که در انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسلونا هم پیروز شود، یک خرید بزرگ انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، سال 2026 انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا بار دیگر انجام می‌شود. دوران خوان لاپورتا با تمام فرازونشیب‌ها به پایان می‌رسد و هواداران این تیم بایستی دوباره به باید به گزینه مورد نظر خودشان برای مدیریت مجموعه بارسلونا رای بدهند. لاپورتا یکی از کاندیداهای اصلی انتخابات خواهد بود و از حالا در اندیشه کسب رای برای آن است.

یکی از راهکارهای لاپورتا برای جلب نظر هواداران، خرید ستاره بزرگ است. او در دوره اول خود با خرید رونالدینیو موفق شد بارسلونا را یک بار دیگر به اوج برگرداند و حالا می‌خواهد یک بار دیگر این کار را انجام دعد. به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، خوان لاپورتا در حال بررسی نامزد شدن برای انتخابات سال 2026 است و احتمالا برای آن ثبت نام خواهد کرد.

این نشریه در ادامه گزارش خود اضافه کرده است که لاپورتا برای دریافت رای‌های بیشتر می‌خواهد در تابستان امسال یا تابستان بعدی، یک خرید بزرگ انجام دهد. این رسانه نام خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی را به‌عنوان گزینه اصلی خوان لاپورتا مطرح کرد. اما با توجه به وقعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا، خرید این بازیکن دشوار خواهد بود.

آلوارز در فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی در ترکیب اصلی سیتیزن‌ها به دست نیاورد و احتمال دارد برای فصل آینده آبی‌های شهر منچستر را ترک کند. اتلتیکو مادرید و چلسی روی خرید این بازیکن کار می‌کنند؛ اما بعید است سران منچسترسیتی این بازیکن بااستعداد را راحت و ارزان از دست بدهند.

1428