پیش‌بازی شمس‌آذر - پرسپولیس؛ سه‌شنبه رویایی در انتظار شاگردان اوسمار؟

پیش‌بازی شمس‌آذر - پرسپولیس؛ سه‌شنبه رویایی در انتظار شاگردان اوسمار؟

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس امیدوار است که یک سه‌شنبه رویایی در انتظارش باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، شمس آذر در قزوین میزبان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه دو بر یک به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید.

پرسپولیس با کامبک مهیج و غیرقابل باور خود در بازی گذشته و باتوجه به تساوی استقلال مقابل نساجی در بهترین زمان ممکن به صدر جدول رسیده و حالا سرنوشت تعیین قهرمان به صورت مستقیم در دستان اوسمار ویرا و شاگردانش قرار دارد. در همین راستا قرمزها می دانند به هیچ وجه نباید فرصت پیش آمده را از دست بدهند و شاید سخت‌ترین بازی این تیم همین بازی خارج از خانه در قزوین باشد.

در سمت مقابل شمس آذر این فصل نشان داده تیمی است که یقه مدعیان را می‌گیرد. تیم سعید دقیقی در فصل جاری موفق به گرفتن امتیاز از استقلال، سپاهان و تراکتور شده و فقط از پرسپولیس نتوانسته امتیازی بگیرد و آبی‌ها امیدوارند یشمی‌پوشان قزوینی، پرسپولیس را متوقف کنند تا استقلال دوباره بتواند به صدر جدول برسد. البته اگر استقلال به گل گهر ببازد و پرسپولیس از سد شمس آذر بگذرد، جشن قهرمانی شاگردان اوسمار در قزوین برگزار خواهد شد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند فرداشب چنین سناریویی برایشان رقم بخورد.

در اردوی پرسپولیس، فقط گئورگی گولسیانی مصدومیت داشت که او امروز با این تیم تمرین کرده و احتمال حضور او در بازی فردا وجود دارد و اوسمار بازیکن محرومی هم ندارد تا با تمام قوا مقابل شمس آذر قرار بگیرد.

نتیجه هفته گذشته: شمس آذر در آبادان با تساوی دو بر دو مقابل صنعت نفت متوقف شد و پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ در تهران استقلال خوزستان را شکست داد.

وضعیت در جدول: شمس آذر با ۳۹ امتیاز ششم است و پرسپولیس با ۶۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران

شمس آذر قزوین - پرسپولیس

سه‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۰

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: موعود بنیادی فرد – محمد عطایی – علی احمدی – حمید حاج ملک

1997