مهاجم مورد علاقه پرسپولیس همبازی امید ابراهیمی می شود؟

مهاجم مورد علاقه پرسپولیس همبازی امید ابراهیمی می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد که شایعه حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شد، یکقدم با پوشیدن پیراهن الشمال فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر، هر زمان که تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قرار گرفته‌اند، بغداد بونجاح یا گل زده یا تأثیرگذار بوده. این مهاجم الجزایری در طول سال‌ها بازی برای السد بیش از ۲۰۰ گل به ثمر رسانده و چندین بار عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر را به دست آورده است.

در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ اما السد و بونجاح به این نتیجه رسیدند که به همکاری خود پایان بدهند. ابتدا اخباری منتشر شد که بونجاح راهی لیگ عربستان می‌شود و پیراهن الشباب را می‌پوشد اما این اتفاق رخ نداد و او لیگ ستارگان قطر را ترک نکرد.

در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها عنوان شد که پرسپولیس علاقه‌مند است تا از طریق رابطه خوب عبدالکریم حسن با او، ستاره الجزایری را به خدمت بگیرد و برای بازی در لیگ ایران راضی کند. اتفاقی که همان ابتدا هم مشخص بود غیرممکن است.

بونجاح دستمزد بالایی در السد می‌گرفت و در تیم جدید هم حداقل سه میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد. به همین دلیل حضور او در پرسپولیس دور از تصور بود.

حالا از قطر خبر می‌رسد باشگاه الشمال مذاکرات مثبتی با بونجاح انجام داده و احتمالاً او را به خدمت خواهد گرفت.

ستاره الجزایری و مهاجم مورد علاقه پرسپولیسی‌ها یکقدم با پوشیدن پیراهن الشمال فاصله دارد. سرمربیگری الشمال بر عهده پویا اسبقی، سرمربی جوان ایرانی است. او فصل قبل الشمال را در لیگ ستارکان نگه داشت و حالا قراردادش به مدت دو فصل دیگر تمدید شده است.

2636