نام ژاوی در بین گزینه‌های سرمربیگری چلسی

نام ژاوی در بین گزینه‌های سرمربیگری چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی برای پیدا کردن جانشین مائوریسیو پوچتینو، حالا نگاهی به ژاوی هرناندز سرمربی اخراجی بارسلونا دارد. 

به گزارش فوتبالی، در روز جمعه، غول های کاتالانی به صورت رسمی اعلام کردند که تصمیم به اخراج ژاوی هرناندز در پایان فصل گرفته اند. از سوی دیگر، چلسی نیز اعلام کرد که با مائوریسیو پوچتینو برای قطع همکاری به توافق رسیده اند، آن هم در حالی که تنها یک سال از حضور سرمربی آرژانتینی در استمفوردبریج می گذشت. 

به نقل از سایت گل، حالا آبی های لندن به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب و کاربلد به جای مائوریسیو پوچتینو هستند و طبق گزارش پدرو آلمیدا، ژورنالیست معروف، آن ها در حال بررسی شرایط ژاوی هرناندز هستند و ممکن است در فصل آینده، اسطوره بارسلونا و اسپانیا را روی نیمکت چلسی ببینیم. 

البته در لیست تاد بولی، نام روبرتو ده زربی سرمربی فصل اخیر برایتون، توماس فرانک سرمربی برنتفورد و انزو مارسکا سرمربی لسترسیتی به چشم می خورد و آن ها می خواهند خیلی زود تکلیف سرمربی جدید چلسی را مشخص کنند. 

ژاوی امشب در بازی مقابل سویا، برای آخرین بار به عنوان سرمربی بارسلونا روی نیمکت این تیم می نشیند و امیدوار است تا با یک برد به فصل ناموفقش پایان دهد.

4416