فلیک، شکوه گذشته را به بارسلونا بازمی‌گرداند

فلیک، شکوه گذشته را به بارسلونا بازمی‌گرداند

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس، اسطوره آلمانی معتقد است انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، می تواند شکوه دوران گواردیولا را به این باشگاه بازگرداند. 

به گزارش فوتبالی، آخرین اخبار حاکی از آن است که هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان قرار است به جای ژاوی روی نیمکت بارسلونا بنشیند. ژاوی روز جمعه به صورت رسمی از سمت مربیگری کاتالان ها اخراج شد و بازی روز یک شنبه در مقابل سویا، آخرین حضور این سرمربی 45 ساله روی نیمکت بلوگراناست. 

به نقل از سایت گل، حالا لوتار ماتئوس درباره نشستن هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا به بیلد گفت: "برای هانسی خیلی خوشحال هستم. خیلی وقت است که با بارسلونا در ارتباط است. هانسی صبور بود و حالا می تواند به یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان برود. بارسلونا بازیکنان بااستعداد زیادی دارد و علیرغم مشکلات اقتصادی، آن ها راهی برای خرید بازیکن پیدا خواهند کرد. به علاوه، بازیکنان جوان و باکیفیت فراوانی در بارسلونا بازی می کنند و هانسی فلیک هم مشهور به کار کردن با بازیکنان جوان است. بارسلونا زیر نظر پپ گواردیولا، بازی های جادویی و بی نظیری ارائه می داد و حالا هانسی می تواند شکوه گذشته را به بارسلونا بازگرداند و آن ها مثل دوران گواردیولا در اوج باشند."

4416