عادت بد استقلال خوزستان؛ فوتبال 90 دقیقه است

عادت بد استقلال خوزستان؛ فوتبال 90 دقیقه است

پایگاه خبری فوتبالی- یک اخراج و یک تصمیم داوری و یک اتفاق باخت 4 گله استقلال خوزستان را رقم نزد. عادت بد این تیم به گل‌خوردن در دقایق اضافه رقم‌زننده این باخت تلخ بود.

به گزارش فوتبالی، فوتبال 90 دقیقه است. این جمله از آن جمله‌های کلیشه‌ای است که البته هر بار می‌توان آن را بعد از هر اتفاق عجیب و غریبی تکرار کرد و از تازگی و واقعیت آن کم نشود.

 این هفته، باز هم استقلال خوزستان بود که معنی این جمله کاملا معروف را به شکل جدیدی درک کرد. تیمی که اگر باور می‌کرد فوتبال 90 دقیقه است شاید الان مدعی سقوط نبود و شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشت. اگرچه کامبک پرسپولیس در نیمه دوم به اندازه کافی دراماتیک و حیرت‌انگیز بود اما شاید اگر استقلال خوزستان چند دقیقه تمرکز می‌کرد می‌توانست این درام را حداقل با یک امتیاز به نفع خودش پایان ببرد. اما این پرسپولیس بود که با گل دقیقه 90+6 اورونوف این سناریو را آنطور که دلش می‌خواست نوشت.

 استقلال خوزستان اولین بار نیست که در وقت اضافه یا دقایق پایانی بازی اینطور غافلگیر می‌شود. این تیم با دریافت 15 گل در 15 دقیقه پایانی و وقت اضافه رکورددار لیگ است و این در حالی است که در این دقایق فقط 7 گل زده است. 

عجیب‌ترین گل‌های زده این تیم در این دقایق هم در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان بود که دو گل در وقت اضافه بازی دو بر صفر باخته را به تساوی 2-2 تبدیل کرد. شاگردان سیروس پورموسوی اگر در دقایق پایانی بازی عملکرد بهتری داشتند قطعا شانسشان برای بقا بسیار بهتر از شرایط فعلی بود. این تیم اما به دلیل مشکلات بدنی و روحی نمی‌تواند تا دقیقه 90 بجنگد و پرسپولیس به آنها نشان داد که برد از آن تیمی است که تا آخرین ثانیه دست از جنگیدن برندارد.

4326