چوب جادویی اوسمار؛ کامبک طلایی

چوب جادویی اوسمار؛ کامبک طلایی

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس که در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان، یک بازنده تمام‌عیار بود در نیمه دوم با جادوی اوسمار به بازی برگشت.

به گزارش فوتبالی، باز هم پرسپولیس، باز هم اوسمار و باز هم کامبک. قطعا دریافت سه گل از استقلال خوزستان با هر متر و معیاری عملکردی بسیار قابل انتقاد و غیرقابل توجیه از پرسپولیس است.

 با این حال یکی از مزایای حضور اوسمار روی نیمکت این بود که هواداران این تیم اندک امیدواری‌ای به کامبک داشتند. اتفاقی که اوسمار پیش از این نشان داده در آن تبحر خاصی دارد. در هر بازی که پرسپولیس کامبک می‌زند یا کامبک می‌خورد اولین بحثی که مطرح می‌شود تعویض‌های کادرفنی است. این بار هم که پرسپولیس توانسته در یک نیمه با زدن 4 گل کامبکی بسیار عجیب را انجام بدهد قطعا در مورد تعویض‌های او صحبت خواهد شد. 

با این که دانیال اسماعیلی‌فر و دیگر بازیکنان فاز دفاعی روی گل‌های خورده مقصر بودند سروش رفیعی با بازی ضعیفی که در میانه میدان انجام داد نشانی از بازیکن همیشگی نداشت. اوسمار این مساله را خیلی خوب تشخیص داد و با آوردن وحید امیری به جای رفیعی یکی از نقاط ضعف نیمه اول را برطرف کرد.

 فرشاد فرجی در هر دیداری تعویضش می‌تواند برگ برنده مربی باشد. در این بازی هم همین اتفاق افتاد و باز هم با حضور علی نعمتی به جای فرشاد فرجی، خط دفاعی وضعیت بهتری پیدا کرد. با راحت‌تر شدن خیال اوسمار از فاز دفاعی، حضور محمدخدابنده‌لو و حساب کردن روی بازیسازی‌هایش هم یکی دیگر از تصمیماتی بود که جواب داد و در نهایت 4 گل را به نام اوسمار در این بازی نوشت. اگرچه این بازیکنان روی گل‌های پرسپولیس تاثیر مستقیمی نداشتند اما با حضور بازیکنانی که هم به بازگشت روحی و هم بازگشت فنی تیم کمک کردند این نتیجه شیرین برای هواداران رقم خورد.

4326