نکونام، قاتل سریالی ویسی!

نکونام، قاتل سریالی ویسی!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام موفق شد برای پنجمین مرتبه متوالی از سد تیم‌های عبدالله ویسی گذر کند. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب استقلال موفق شد با تک گل تماشایی ایمان سلیمی از سد فولاد خوزستان گذر کند و با شکست دادن شاگردان عبدالله ویسی ۶۰ امتیازی شود و برای چندمین هفته پیاپی صدرنشین بماند. 

جواد نکونام که در لیگ بیست و سوم نتایج درخشانی با استقلال گرفته و با وجود همه مشکلات و کمبودها موفق در نگه داشتن تیمش در صدر جدول بوده امیدوار است در پایان مسابقات آبی‌ها را به پنجمین قهرمانی‌شان در لیگ برتر برساند و خودش برای نخستین بار فاتح لیگ برتر شود؛ در صورت رقم خوردن این امر، نکونام بعد از امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی به سومین سرمربی بدل می‌شود که موفق به قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر می‌شود.

نکته جالب در این میان این است که عطش نکونام برای قهرمانی در لیگ برتر به قدری زیاد است که هر رکوردی که باشد را درو می‌کند و آمارهای درخشانی را از خود برجای می‌گذارد! 

نکونام تاکنون ۵ مرتبه در قامت سرمربی دو تیم فولاد و استقلال مقابل اندیشه‌های عبدالله ویسی قرار گرفته و در هر ۵ مرتبه پیروز شده است؛ نکته قابل تامل این است که ویسی با پنج تیم مختلف مقابل نکونام صف‌آرایی کرده است!

نکونام امیدوار است با حفظ روند خوب استقلال در این هفته‌ها از سه بازی پیش روی تیمش ۹ امتیاز بگیرد تا بی‌حرف و حدیث و بدون توجه به نتایج پرسپولیس که در فاصله حداقلی با صدرجدول قرار دارد به قهرمانی دست پیدا کند. 

۹۰۹۸