درویش دیروز در کمیته اخلاق؛ جمله جنجالی، مدیرعامل پرسپولیس را به دردسر انداخت

درویش دیروز در کمیته اخلاق؛ جمله جنجالی، مدیرعامل پرسپولیس را به دردسر انداخت

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس دیروز جلسه‌ای طولانی در کمیته اخلاق داشت.

به گزارش فوتبالی، جمله جنجالی رضا درویش خطاب به فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در برنامه فوتبال برتر، واکنشهای زیادی را در پی داشت و باعث شد درویش به مدت بیست روز از کلیه فعالیت های فوتبالی معلق شود. البته او چندان به این تعلیق اهمیتی نداد و با همکارانش در باشگاه پرسپولیس عکس یادگاری انداخت.

البته که حسین بادامکی معاون درویش، در مصاحبه‌ای مدعی شده بود منظور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، واژه دیگری بوده اما به اشتباه از کلمه لهجه استفاده کرده تا چنین مشکلی به وجود بیاید!

در همین راستا مدیرعامل پرسپولیس دیروز به کمیته اخلاق رفت تا دفاعیات خود را نزد این نهاد مطرح کند. جلسه‌ای طولانی مدت که درویش در آن هم دفاعیه شفاهی و هم دفاعیه کتبی خود را تحویل مسئولان مربوطه داد و آنطور که شنیده شده جلسه سنگینی هم بوده است! 

مدیرعامل قرمزها احتمالا پس از پایان این جلسه یا قبل از این جلسه طولانی مدت، در محل کارش در باشگاه پرسپولیس، عکسی دسته جمعی با کارکنان باشگاه به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گرفته است؛ تصویری که کانال رسمی پرسپولیس آن را منتشر کرده است.

باید منتظر ماند و دید حکم کمیته اخلاق برای جمله جنجالی درویش چه خواهد بود و آیا دفاعیات و عذرخواهی مدیرعامل پرسپولیس تاثیری در این زمینه خواهد داشت یا نه.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که حکم ابتدایی کمیته اخلاق درباره محرومیت 20 روزه مدیرعامل پرسپولیس، با واکنش کانالهای هواداری استقلال مواجه شده که عقیده دارند این حکم، چندان منصفانه نبوده و از طرف دیگر، درویش با جلساتی که در این روزها در محل کارش داشته، به حکم کمیته اخلاق بی توجهی کرده است.

1997