خروجی عجیب هفته بیست و هفتم؛ خوزستان در آتش

خروجی عجیب هفته بیست و هفتم؛ خوزستان در آتش

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی هم 25 امتیازی شد تا نمایندگان خوزستان را در جهنم قعر جدول تنها بگذارد.

به گزارش فوتبالی، چیدمان جدید قعر جدول، خروجی مهم هفته بیست و هفتم بود. جایی که حالا 3 نماینده استان خوزستان، دست در دست هم تلاش می‌کنند یکی را از بین خود، ماندنی کنند و دو تای دیگر به لیگ یک سقوط کنند.

یک امتیاز سهم استان خوزستان از 9 امتیاز ممکن این هفته بود! یعنی فقط ده درصد از امتیاز ممکن. یک امتیازی که صنعت نفت در اراک به جیب زد در حالی که فولاد در تهران به استقلال باخت و نبرد 6 امتیازی در اهواز را نساجی با نتیجه‌ای عجیب و غریب به سود خودش تمام کرد.

صنعت نفت 20 امتیازی و فولاد و استقلال اهواز 22 امتیازی در فاصله 3 هفته تا پایان فصل یعنی افتضاح فوتبالی در خوزستان. این زنگ خطر از مدت‌ها پیش به صدا درآمده بود. صنعت نفت که هفته‌هاست میهمان انتهای جدول است. فولاد با ویسی حتی همان تیم دوران آل نعمه و ایگناسیو نیست و استقلال خوزستان با باخت این هفته، حالا دیگر برتری در تفاضل و گل زده برابر نساجی را هم از دست داده و البته 3 امتیاز هم از آنها عقب افتاده است. 

صنعت نفت از 6 بازی آخرش، 7 امتیاز گرفته و شاید باورش سخت باشد اما بهترین عملکرد را بین 3 تیم خوزستانی در این بازه زمانی ثبت کرده است اما این عملکرد هم نمی‌تواند مانع از سقوط آنها شود.

صنعت نفت با توجه به قرعه‌ای که دارد، خیلی بعید است در لیگ برتر ماندنی شود. آنها در 3 هفته باقیمانده باید با شمس آذر و تراکتور در آبادان دیدار کنند و به خانه ذوب آهن بروند. فولاد هنوز می‌تواند سرنوشت بقا را در دست بگیرد.

آنها بعد از بازی هفته 28 و میزبانی از ذوب آهن، در خانه با پیکان 25 امتیازی مصاف می دهند و سپس در هفته آخر به قائمشهر می روند تا برابر نساجی قرار بگیرند. استقلال خوزستان هفته بعد باید در آزادی برابر پرسپولیس قرار بگیرد که خودش در کورس قهرمانی است. سپس به رفسنجان می‌رود و در هفته آخر، میزبان هوادار است.

4326