روایت هافبک گل گهر از اتفاقات عجیب نقش جهان؛ هنوز چشمم کبود است (ویدیو)

روایت هافبک گل گهر از اتفاقات عجیب نقش جهان؛ هنوز چشمم کبود است (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک گل‌گهر بابت رفتار عضو خاطی سپاهان که با بطری به صورت وی کوبیده، بسیار ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی با برد طلایی پوشان و حواشی بسیار زیادی به پایان رسید و کار حتی به زد و خورد هم کشیده شد.

اینطور که به نظر می‌رسد استارت ماجرا از جایی زده شد که یکی از اعضای کادر سپاهان با چیزی شبیه به بطری، به صورت علیرضا علیزاده هافبک تیم سیرجانی کوبید و همین مساله واکنش او و سایر همبازیانش را به دنبال داشت تا یک دعوای عجیب در وسط چمن نقش جهان رقم بخورد.

علیرضا علیزاده که در وسط این جنجال قرار داشته، صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را اینگونه شروع می‌کند:" آن لحظه ندیدم چه کسی زد و فقط فهمیدم بطری به صورتم خورد و بچه‌های ما به دنبال طرف افتادند. همه چیز در فیلم‌ها مشخص است و من می‌خواستم بیرون بروم. من که با کسی حرفم نشد ولی اگر بشود هم ماساژور و تدارکات باید بیفتند پشت یکی و او‌ را بزنند؟ کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ شما فکر کنید یک سانتی‌متر بالاتر یا پایین‌تر به چشمم می‌خورد و الان چه شده بود؟ چرا باید فوتبال ما اینطوری باشد که یکی به وسط زمین بدود و اینطور برخورد کند؟"

ویدیوی اختصاصی فوتبالی از درگیری عجیب در پایان بازی سپاهان و گل گهر

هافبک تیم سیرجانی به این نکته اشاره کرده بازیکنان سپاهان با فرد خاطی برخورد کرده‌اند:" میلاد زکی‌پور و شهریار مغانلو دوستانم هستند و شنیدم در رختکن سپاهان با فرد خاطی برخورد کرده‌اند. چرا با بطری به صورت بازیکن می‌زند؟ مگر چه کاره است؟ بازیکنان سپاهان یک به یک کنار رختکن ما آمدند و جویای احوالم بودند و عذر خواستند."

علیزاده در رابطه با شرایط چشمش چنین توضیح می‌دهد: " چشمم کبود شده، چندین بار یخ گذاشته‌ام ولی هنوز هم باد و کبودی دارد."

هافبک گل گهر که علاقه چندانی به مصاحبه نداشت، صحبتهایش را اینگونه تمام کرد:" این که چه شد در فیلم کاملاً مشخص است و ناظر بازی باید بنویسد که چه اتفاقاتی افتاده است. ما دروغ نمی‌گوییم و فیلم‌ها گواه همه چیز هستند."

1997