ضعیف‌ترین مالکیت توپ اسپانیا در 10 سال اخیر؛ سبک لاروخا تغییر کرده است؟

ضعیف‌ترین مالکیت توپ اسپانیا در 10 سال اخیر؛ سبک لاروخا تغییر کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا موفق شد در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 با نتیجه سه بر صفر تیم ملی کرواسی را شکست بدهد و در گام اول هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یک آمار عجیب در این بازی وجود دارد و آن هم این است که تیم ملی اسپانیا در این بازی 46 درصد مالکیت توپ داشت. در حقیقت اسپانیایی ها مالکیت توپ را به تیم ملی کرواسی داده بودند و کرواسی 54 درصد در این بازی مالکیت توپ داشت. تیم ملی اسپانیا همواره به عنوان تیمی شناخته می شده است که با مالکیت توپ بالا، بازی خود را به حریف دیکته می کند اما حالا می بینیم که لاروخا در اولین بازی خود در یورو 2024، مالکیت توپ را به حریف داد و بدون داشتن مالکیت توپ موفق شد سه گل بزند.

آخرین باری که تیم ملی اسپانیا مالکیت توپی کمتر از حریف خود داشت، در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی آلمان در ماه نوامبر سال 2014 میلادی بود. در آن بازی اسپانیا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. حالا پس از ده سال دوباره حریف اسپانیا مالکیت توپی بیشتر از اسپانیا داشته است اما این بار اسپانیا به شکلی مقتدرانه پیروز شد. اسپانیا پس از 112 بازی مالکیت توپ را به حریف داده است.

شاید دلافوئنته سبک بازی اسپانیا را از بازی مالکانه به سمت و سوی ضد حمله برده است و باید دید که آن ها در یورو 2024 چه نتیجه ای می گیرند. بازی بعدی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

1471