عکس؛ خوشحالی جالب بلینگام و وازکز پس از گل پیروزی در ال کلاسیکو

عکس؛ خوشحالی جالب بلینگام و وازکز پس از گل پیروزی در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را در هفته سی و دوم از رقابت های لالیگا شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادریدی ها با درخشش لوکاس وازکز و جود بلینگام موفق شدند بارسلونا را شکست بدهند. وازکز روی هر سه گل رئال مادرید به بارسلونا تاثیر گذار بود. لوکاس وازکز روی گل اول رئال مادرید، پنالتی گرفت. او گل دوم رئال مادرید را خودش به ثمر رساند و روی گل سوم هم به جود بلینگام پاس گل داد.

بلینگام پس از این که در دقیقه 90 بازی دروازه بارسلونا را باز کرد، به سمت لوکاس واکز رفت. بلینگام و وازکز بازو های هم را گرفتند و به دور هم چرخیدند و حرکات موزونی را به نمایش در آوردند. جود بلینگام در بازی رفت لالیگا در خانه بارسا هم موفق شده بود دو گل به ثمر برساند و حالا در بازی برگشت هم یک گل زده است.

لوکاس وازکز در بازی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی، با آرامش خاصی پنالتی خود را به گل تبدیل کرده بود. او حالا مقابل بارسلونا هم خوش درخشیده است و نشان داده است که یک بازیکن قابل اعتماد در مقطع حساس و پایانی فصل است.

1470