لوکاس وازکز خواستار تمدید قرارداد با رئال مادرید

لوکاس وازکز خواستار تمدید قرارداد با رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس وازکز، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، که معمولا به عنوان یار ذخیره در ترکیب کهکشانی ها مورد استفاده قرار گرفته است، همچنان خواستار ماندن در مادرید و به دنبال تمدید قراردادش است.

به گزارش فوتبالی، لوکاس که معمولا در پست هافبک راست یا بال راست در رئال مادرید مورد استفاده قرار می‌گرفت، حاضر است برای ماندن در این تیم حتی پست خود را هم تغییر دهد و در دفاعِ راست این تیم به عنوان ذخیره‌ی دنی کارواخال باقی بماند. هر چند که وازکز در فصلی که گذشت سه بار در پست مدافع راست توسط زیدان مورد استفاده قرار گرفت. او در بازی مقابل ویارئال، آلاوس و لگانس به مدت 186 دقیقه مدافع راست رئال مادرید بود. در سال 2015 نیز، رافا بنیتز، سرمربی وقت رئال مادرید، در بازی مقابل ختافه با وجود دانیلو، کارواخال و آربلوا از لوکاس وازکز در پست دفاع راست استفاده کرده بود. لوکاس درمورد بازی در این پست گفته است:" برای بازی در این جا احساس راحتی می‌کنم."

قرارداد فعلی لوکاس وازکز به زودی به پایان خواهد رسید و او خواستار این است که قراردادش تا 2021 تمدید شود. لوکاس که در حال حاضر 29 سال دارد، فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است. او در لالیگا 2019/20 فقط 839 دقیقه بازی کرد و مجموعا 3 گل زد.

1470