هشدار وازکز به بارسلونایی‌ها: رئال مادرید می‌خواهد قهرمان لالیگا شود

هشدار وازکز به بارسلونایی‌ها: رئال مادرید می‌خواهد قهرمان لالیگا شود

پایگاه خبری فوتبالی – لوکاس وازکز اعلام کرده زمانی که لالیگا از سر گرفته شود رئالی‌ها قصد قهرمانی در آن را دارند.
به گزارش فوتبالی، در حالی که چند لیگ اروپایی مانند بلژیک، هلند و فرانسه طبق دستور فدراسیون‌های فوتبال هر کشور خاتمه یافته اما یک بازیکن رئال مادرید دوست دارد بازی‌های لالیگا ادامه یابد و آن‌ها قهرمان شوند.
در حال حاضر در جدول لالیگا تیم بارسلونا با ۵۸ امتیاز از ۲۷ بازی در صدر جدول قرار دارد و رئال مادرید با همین تعداد بازی ۲ امتیاز کمتر کسب کرده و در رده دوم قرار گرفته است اما وازکز اعتقاد دارد لوس بلانکو می‌واهد قهرمان شود.
لوکاس وازکز در گفت و گو با Movistar گفته: تمام بازیکنان رئال مادرید حرفه‌ای هستند. ما در حال مدیریت دوران قرنطینه به شیوه‌ای خوب هستیم و تمرینات زیادی انجام می‌دهیم.
وینگر ۲۸ ساله تیم رئال مادرید در ادامه گفته: زمانی که بخواهیم دوباره بازی کنیم و بازی‌ها از سر گرفته شود می‌خواهیم قهرمان لالیگا شویم.
وازکز یکی از محصولات آکادمی رئال مادرید است که پس از گذراندن مدتی کوتاه در اسپانیول (به طور قرضی) در سال ۲۰۱۵ به رئال برگشت و در این تیم حضور یافت تا در قهرمانی‌های ۳ باره متوالی رئال در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. او سابقه ۹ بازی با پیراهن تیم اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد.

1101