عکس؛ خوشحالی ناصر الخلیفی با انریکه و بازیکنان پس از صعود به نیمه نهایی

عکس؛ خوشحالی ناصر الخلیفی با انریکه و بازیکنان پس از صعود به نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن در مونتجوئیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با بروسیا دورتموند روبرو شود و بازی حساسی را برگزار خواهد کرد. ناصر الخلیفی مالک قطری پی اس جی شب گذشته در مونتجوئیک حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

ناصر الخلیفی پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل بارسلونا به کنار زمین آمد و با بازیکنان تیمش و همچنین سرمربی پی اس جی یعنی لوییز انریکه خوشحالی کرد و به این ترتیب صعود به مرحله نیمه نهایی را جشن گرفت.

همه می دانند که رویای ناصر الخلیفی قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. او می خواهد پی اس جی هم مثل منچسترسیتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. تمام خرج هایی که قطری ها در پی اس جی کرده اند هم به همین علت بوده است.

باید دید که در نهایت در این فصل پی اس جی می تواند قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود یا این که مثل فصل های قبل باز هم ناکام می ماند.

1471