عکس؛ فرو رفتن بازیکن بارسلونا در کاپشن خودش پس از باخت سنگین

عکس؛ فرو رفتن بازیکن بارسلونا در کاپشن خودش پس از باخت سنگین

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال پس از باخت چهار بر یک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن بسیار ناراحت بود و به نظر می رسد که نتوانسته است احساسات خود را کنترل کند و اشک ریخته است.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پاری سن ژرمن در مونتجوئیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و بارسلونا را شکست بدهد.

لامین یامال در این بازی در دقیقه دوازده روی یک حرکت دیدنی به رافینیا پاس گل داد و موجب شد تا گل اول بازی را بارسلونا بزند. در دقیقه 29 بازی رونالد آرائوخو با خطا کردن روی بارکولا با کارت قرمز داور مسابقه روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد. پس از اخراج شدن آرائوخو، ژاوی هرناندز تصمیم گرفت که لامین یامال را تعویض کند و اینیگو مارتینز را به جای او وارد میدان کرد تا خط دفاعی بارسلونا خالی نباشد. این تدبیر ژاوی جواب نداد و بارسا چهار گل خورد.

لامین یامال پس از سوت پایان بازی بسیار ناراحت بود. در تصاویری که از او منتشر شده است می بینیم که این بازیکن جوان بارسلونا در کاپشن خودش فرو رفته است. او به همین شکل زمین را ترک کرد و راهی رختکن شد. به نظر می رسد که یامال این کار را کرده تا اشک هایش معلوم و مشخص نباشد.

1470