لایپزیگ به دنبال شکست بایرن مونیخ در راه انتقال ژاوی سیمونز

لایپزیگ به دنبال شکست بایرن مونیخ در راه انتقال ژاوی سیمونز

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه لایپزیگ به دنبال شکست بایرن مونیخ در پروسه جذب ژاوی سیمونز هستند.

به‌ گزارش فوتبالی،‌ مطابق خبر منتشر شده فابریزیو رومانو باشگاه لایپزیگ به این نتیجه رسیده که می تواند برای انتقال مجدد ژاوی سیمونز به این باشگاه از سوی پاری سن ژرمن چراغ سبز دریافت کند. البته در این بین نبرد نقل و انتقالاتی با بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و مینتسلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیگ، در حال انجام مذاکرات برای بازگرداندن ژاوی است. پاری سن ژرمن در حال حاضر و برای فصل آینده هیچ برنامه ای برای فروش دائمی ژاوی سیمونز ندارد و آماده انتقال قرضی است و لایپزیگ امیدوار است این پروسه را انجام دهد.

نشریه بیلد هم در خبری در روزهای گذشته مدعی شده بود باشگاه لایپزیگ همچنان یکی از علاقه‌مندان اصلی جذب ژاوی سیمونز است. البته این هنوز کارهای زیادی برای امضای قرارداد وجود دارد، اما تبم مدیریت باشگاه آلمانی روی این پروسه به دقت کار میکند. بایرن مونیخ همچنان تا پایان این روند تلاش میکند و تا زمانی که منتظر تصمیم دزیره دوئه است، ژاوی سیمونز را کنار نخواهد گذاشت.

ملی‌پوش هلندی، تابستان گذشته به صورت قرضی راهی لایپزیگ شد و در ۴۳ بازی، ۱۰ گل و ۱۵ پاس گل به ثبت رساند و علاوه بر بایرن مونیخ و لایپزیگ مورد توجه منچستریونایتد هم قرار دارد.

۱۰۰۹