واکنش جدید لاپورتا به آینده ژاوی

واکنش جدید لاپورتا به آینده ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به تازگی دوباره اعلام کرده است که روی تصمیم خود برای رفتن از بارسلونا ایستاده است و اعتقاد دارد که این تصمیم در حال حاضر بهترین تصمیم ممکن است و به نفع باشگاه بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در اواسط فصل و پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال بود که تصمیم گرفت اعلام کند که در انتهای فصل از بارسلونا خواهد رفت. او پس از آن هم بار ها روی موضع خود ایستاده است.

خوان لاپورتا به تازگی در گفت و گو با رادیو کاتالونیا درباره آینده ژاوی هرناندز گفت:" احساس می‌کنم که وضعیت ژاوی هنوز قابل مذاکره است و می‌تواند تغییر کند. ما در پایان فصل دوباره صحبت خواهیم کرد."

لاپورتا و مدیران بارسلونا اعتقاد دارند که می توانند ژاوی هرناندز را در بارسلونا نگه دارند. در حقیقت آن ها معتقدند که بهترین گزینه برای آینده بارسلونا ماندن ژاوی هرناندز است. از وقتی که ژاوی اعلام کرده که در انتهای فصل می رود، بارسلونا حتی یک باخت هم نداشته است و این تیم عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش در آورده است. در هر صورت باید دید که در پایان فصل چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

1470