ژاوی و خواستن زمان برای فکر کردن به ماندن یا رفتن از بارسلونا

ژاوی و خواستن زمان برای فکر کردن به ماندن یا رفتن از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اصرار های مدیران بارسلونا برای ماندن ژاوی هرناندز در این باشگاه، کم کم دارد روی این سرمربی اسپانیایی اثر می گذارد و ژاوی هرناندز ممکن است که تصمیم بگیرد در بارسلونا بماند و به کار خود در همین باشگاه ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در اواسط فصل بود که اعلام کرد در انتهای فصل جاری از بارسلونا می رود و به این ترتیب به کارش در این باشگاه پایان می دهد. او چند باری روی موضع خود تاکید کرده است و گفته است که تصمیمش برای رفتن از بارسلونا قطعی است.

به نقل از فابریزیو رومانو، گزارش ها حاکی از آن است که ژاوی ممکن است تصمیم جدیدی بگیرد و در بارسلونا بماند. با توجه به اصراری که مدیران بارسلونا برای ماندن او داشتند، ژاوی از آن ها زمان خواسته است تا بیشتر درباره این قضیه که در بارسلونا بماند و یا از این تیم برود فکر کند و در نهایت تصمیمش را بگیرد.

بارسلونا بازی های حساسی مقابل پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد. تیم ژاوی همچنین در رقابت های لالیگا باید به مصاف رئال مادرید برود. ژاوی می خواهد تیمش روی این بازی ها متمرکز بماند و پس از آن تصمیم نهایی گرفته شود.

1471