لاپورتا و جلسه ویژه‌ای که پس از ال کلاسیکو با ژاوی خواهد داشت

لاپورتا و جلسه ویژه‌ای که پس از ال کلاسیکو با ژاوی خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا دوست دارد که ژاوی هرناندز به فعالیت خود در بارسلونا ادامه بدهد و به عنوان سرمربی آبی و اناری پوشان در فصل آینده هم روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال بود که اعلام کرد در انتهای فصل می خواهد جمع آبی و اناری پوشان را ترک کند و دیگر هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهد داشت. او در مصاحبه های بعد از آن هم اعلام کرده که روی موضع خود ایستاده است و قصد ترک بارسلونا را دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، خوان لاپورتا پس از عملکرد بارسلونا در هفته های اخیر، تمایل دارد همچنان ژاوی را در بارسلونا نگه دارد. بارسا از زمانی که ژاوی اعلام کرده در انتهای فصل استعفا خواهد داد، شکستی را متحمل نشده است. بارسلونا بازی های حساسی مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی حساسی مقابل رئال مادرید در رقابت های لالیگا خواهد داشت. پس از این بازی ها خوان لاپورتا با ژاوی جلسه می گیرد و یک بار دیگر پیرامون آینده او بحث خواهد کرد. لاپورتا می خواهد ژاوی را نگه دارد و برای ماندن او تلاش خواهد کرد. البته عملکرد بارسلونا در بازی های حساسی که پیش رو دارد هم روی این جلسه تاثیر گذار خواهد بود.

1471