«اسکار کلوپ» باز هم باید جای ژاوی را پر کند!

«اسکار کلوپ» باز هم باید جای ژاوی را پر کند!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید در ابتدا این لقب برای شوخی انتخاب شده بود اما به نظر می رسد که اسکار هرناندز برادر ژاوی و کمک مربی بارسلونا کم کم دارد ثابت می کند که لیاقت لقب "اسکار کلوپ" را دارد!

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا به خاطر شباهت برادر و دستیار ژاوی به یورگن کلوپ، سرمربی بارسلونا این لقب را برای او انتخاب کردند و حالا به نظر می رسد که اسکار، در نقش خود خیلی خوب فرو رفته و با ایده هایش توانسته برادرش و بارسلونا را از بحران نجات بدهد!

اسکار هرناندز که از نظر ظاهری به خصوص ریش خود به یورگن کلوپ شباهت دارد، در هفته های اخیر به برادرش ژاوی کمک کرده تا بارسلونا را از بحران خارج کند.  محرومیت ژاوی از بازی بعدی بارسلونا باعث می شود تا اسکار روی نیمکت این تیم بنشیند که البته عملکرد او در بازیهایی که برادرش روی نیمکت نبوده، درخشان بوده است. اسکار شب گذشته و در بازی مقابل اتلتیکو نیز پس از اخراج ژاوی، مدیریت نیمکت را به عهده گرفت. اسکار در شش باری که به جای برادرش روی نیمکت بارسلونا نشسته، شش پیروزی، هفده گل زده و سه گل خورده داشته است. 

اولین باری که اسکار به جای ژاوی روی نیمکت بارسلونا نشست، به یک بازی دوستانه در تور تابستانی 2022 برمی گردد که ژاوی به علت مشکل ویزا با تاخیر به آمریکا سفر کرد. بارسلونا در آن بازی با نتیجه شش بر صفر مقابل اینتر میامی پیروز شد. 

ژاوی احتمالا از دو بازی آینده بارسلونا مقابل لاس پالماس و کادیز محروم می شود که اسکار در این دو بازی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و باید دید که «اسکار کلوپ» در این دو بازی چه نمایشی خواهد داشت!

4125