خودداری مالک پاریسن ژرمن از حرف زدن درباره امباپه

خودداری مالک پاریسن ژرمن از حرف زدن درباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک متمول قطری پاریسن ژرمن به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت، اما از صحبت کردن درباره تیم فصل آینده او، خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که امباپه ماه های آخر حضورش را در لباس پی اس جی پشت سر می گذراند، چون در پایان فصل، قراردادش به اتمام می رسد و هنوز هیچ خبری مبنی بر تمدید قراردادش شنیده نشده و حالا منابع معتبر مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2018 در فصل 2024-25، پیراهن رئال مادرید را خواهد پوشید. 

ناصر الخلیفی درباره عملکرد درخشان امباپه در بازی با سوسیداد گفت: "کیلیان همیشه می درخشد و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. البته تمام بازیکنان در بازی روز سه شنبه عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما می خواهیم یک تیم قدرتمند برای آینده بسازیم و از لوئیز انریکه حمایت خواهیم کرد. همیشه دوست داریم در چنین دیدارهای خاصی به پیروزی برسیم و این چیزها را برای آینده باشگاه می خواهیم."

"آینده امباپه؟ باشگاه هیچ حرفی در این باره نزده، چون نمی خواهد درباره امباپه صحبت کند. کیلیان بازیکن پی اس جی است، برای پی اس جی کار می کند، قرارداد دارد و ما نیز می خواهیم برای فصل بعد، تیم قدرتمندی داشته باشیم."

4416