برنامه ناصر الخلیفی برای نگه داشتن امباپه در پاریسن ژرمن

برنامه ناصر الخلیفی برای نگه داشتن امباپه در پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - با فرا رسیدن ماه ژانویه اکنون پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شده است و امباپه که در آخرین ماه های قرارداد خود با پی اس جی است، این فرصت را دارد تا با باشگاه های دیگر برای شروع فصل آینده مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید مدت ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است اما هر بار به دلیلی این اتفاق رخ نداده است. رئال مادرید می خواهد بار دیگر برای جذب امباپه اقدام کند و او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. البته مادریدی ها به امباپه پاداش ویژه ای بابت رایگان آمدنش خواهند داد.

به نقل از RMC Sport، باشگاه پاری سن ژرمن و مالک قطری آن یعنی ناصر الخلیفی در رابطه با کیلیان امباپه بیکار نخواهد نشست و به دنبال این خواهد بود تا قرارداد امباپه را بار دیگر تمدید کند. پی اس جی دوست داشت که امباپه خودش برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند اما اکنون که چنین اتفاقی رخ نداده است، ناصر الخلیفی برنامه جدیدی برای امباپه دارد. مالک قطری پی اس جی به امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد برای دو سال دیگر را خواهد داد و اگر امباپه نمی خواست چنین مدتی در پی اس جی بماند، ناصر الخلیفی پیشنهادی یک ساله به ستاره فرانسوی تیمش می دهد.

1471