برایش آرزوی بهترین‌ها دارم؛ واکنش ناصر الخلیفی به جدایی امباپه

برایش آرزوی بهترین‌ها دارم؛ واکنش ناصر الخلیفی به جدایی امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه که در پایان فصل باشگاه پاریسی را ترک می‌کند آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی دنیای فوتبال سرانجام پس از جنجال‌ها و حواشی مختلف تصمیم گرفت تا در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک کند. او به احتمال خیلی زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد و سال آینده برای کهکشانی‌ها توپ خواهد زد. تیمی که گفته می‌شود از دوران بچگی آرزوی بازی در آن را داشت اما تا به امروز اتفاقات مختلف اجازه ندادند تا او به عشق کودکی‌اش برسد.

او در چند فصل اخیر همواره مورد توجه مدیران باشگاه رئال مادرید بوده، اما هر بار اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای باعث شد تا امباپه راهی تیم اسپانیایی نشود. گفته می‌شود یکی از دلایل عدم جدایی او، اصرار ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن بوده است. این مدیر عرب‌زبان در چند فصل اخیر با ارائه پاداش‌های نجومی و دستمزد سرسام‌آور امباپه را مجاب کرد تا در پاریس بماند اما ظاهرا این بار دیگر تصمیم ستاره فرانسوی جدی بود و کاری از دست خلیفی و دولتمداران کشور فرانسه برنمی‌آمد.

حالا ناصر الخلیفی در مصاحبه‌ای در خصوص جدایی کیلیان امباپه گفت: «برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. او بازیکن مهمی برای ما بود و من به همکاری با او افتخار می‌کنم. شاید او روزی دوباره به لیگ قرانسه برگردد. من اهداف بلندپروازانه او را درک می‌کنم، او می‌خواست در لیگ دیگری بازی کند و تجربه جدیدی به دست بیاورد.»

او همچنین در ادامه گفت: «پروژه سوپرلیگ هرگز به موفقیت نخواهد رسید.»

1428