نظر گواردیولا درباره دربی شهر منچستر: شیاطین سرخ را دست کم نمی گیریم

نظر گواردیولا درباره دربی شهر منچستر: شیاطین سرخ را دست کم نمی گیریم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعلام کرد که به هیچ عنوان، منچستریونایتد را دست کم نخواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه، تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم می روند. در حال حاضر، شیاطین سرخ 15 امتیاز با منچسترسیتی رده دومی فاصله دارند و در آخرین بازی خود در لیگ، به مصاف فولام رفتند، اما متحمل شکست تلخ دو بر یک شدند. همچنین تن هاگ برای این بازی حساس، چند مهره کلیدی خود از جمله راسموس هویلوند، لوک شاو، لیساندرو مارتینز و هری مگوایر را در احتیار ندارد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "آن ها به مصاف لوتون رفتند و پیروز شدند، سپس با ولورهمپتون بازی کردند و برنده شدند و چند هفته قبل توانستند استون ویلا را شکست دهند. منچستریونایتد واقعا کیفیت بالایی دارد. آن ها می توانند در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک ظاهر شوند و بسیار خوب بازی می کنند. در سال 2024، آن ها فقط یک بار شکست خورده اند و به ثبات خوبی رسیده اند. ما می خواهیم برای این بازی به بهترین شکل آماده شویم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم."

4416