ستاره سابق منچستریونایتد در راه بازگشت به لالیگا

ستاره سابق منچستریونایتد در راه بازگشت به لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- داوید دخیا از ایده بازگشت به لالیگا استقبال می‌کند و ممکن است در تابستان 2024 بار دیگر به لیگ کشورش بازگردد.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا از تابستان گذشته که پس از پایان قراردادش از منچستریونایتد جدا شد، بازیکن آزاد بوده است. شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این سنگربان نام‌آشنا بدون باشگاه بماند. اما ظاهرا در ماه‌های اخیر با نماینده‌های دخیا ارتباط گرفته‌اند و قصد دارند او را در تابستان 2024 جذب کنند.

این در حالی است که برخی از هواداران منچستریونایتد، اعتقاد دارند جدایی او اشتباه بوده و دخیا می‌توانست تا چند سال دیگر در بین قرمزهای شهر منچستر بماند، اما اریک تن هاگ ترجیح داد آندره اونانا را جانشین او کند.

چند رسانه مدعی شدند که دخیا به بازگشت به لیگ برتر انگلیس نزدیک است و از طرفی، چند تیم مطرح عربستانی هم به جذب این گلر 33 ساله اسپانیایی علاقه‌مند هستند. با این حال، طبق گزارش رسانه اسپانیایی آ اس به نظر می‌رسد که او مشتاق بازگشت به فوتبال اسپانیا است.

دخیا از زمانی که در تابستان 2011 اتلتیکو مادرید را ترک کرد دیگر در لالیگا بازی نکرد و حالا او یک بار دیگر این فرصت را دارد تا به کشورش برگردد. چندین تیم تابستان آینده به دنبال یک دروازه‌بان جدید هستند، از جمله تیم‌هایی مثل رئال بتیس، ویارئال و سویا.

گفتنی است که رسانه‌ها ادعا کرده‌اند دخیا بازگشت به اتلتیکو مادرید را دوس ندارد.با این وجود، در حال حاضر بعید است که قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اتفاقی بیفتد.

1428