3 گزینه لالیگایی برای منچستریونایتد به جای دخیا

3 گزینه لالیگایی برای منچستریونایتد به جای دخیا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر یونایتد تمایلی به تمدید قرارداد با داوید دخیا ندارد و به نظر می رسد گزینه هایی از لالیگا هم مد نظر شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان منچستر یونایتد داوید دخیا احتمالا بعد از  گذشت ۱۰ سال از انتقال از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد بالاخره به دوران حضور خود در اولدترافورد پایان خواهد داد.

قرارداد این بازیکن ۳۱ ساله در تابستان آینده به پایان می رسد و منچستر یونایتد می تواند قرارداد وی را یکسال دیگر تمدید کند. به گفته روزنامه تلگراف شیاطین سرخ هنوز درمورد این کار مطمئن نیستند و ممکن است تصمیم متفاوتی در این مورد اتخاذ کنند. در این صورت ملی پوش انگلیسی جردن پیکفورد جایگزین مناسبی برای این بازیکن خواهد بود.

دخیا در سالهای اخیر تحت مربی گری لوئیس انریکه جایگاه خود در تیم اسپانیا را از دست داده است اما او همیشه دروازه‌ بانی فوق‌العاده بوده و سبک او و تلاشی که داشته منجر به این شده است که او در سال‌های اخیر مورد توجه مربیان زیادی باشد.

سه دروازه بان بزرگ لالیگا یان اوبلاک، تیبو کورتوا و مارک آندره ترشتگن هر سه گزینه های منچستریونایتد هستند. این سه بازیکن می توانند در منچستر یونایتد درخواست دستمزد دخیا را داشته باشند اما به نظر نمی رسد که دخیا بتواند راهی یکی از سه تیم بزرگ لالیگا در صورت جدا شدن دروازه بان آن ها شود.

1471