تصمیم داوید دخیا پس از پیشنهاد بزرگ تیم سعودی

تصمیم داوید دخیا پس از پیشنهاد بزرگ تیم سعودی

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازبان منچستر یونایتد تصمیم خود را درباره پیشنهاد هنگفتی که از لیگ عربستان دریافت کرده، گرفته است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد این دروازبان 32 ساله در این تابستان به اتمام می‌رسد هرچند که در قرارداد او بندی وجود دارد که به یونایتد اجازه می‌دهد تا این قرارداد را برای یک سال بیش‌تر تمدید کند. یونایتد بر سر قرارداد جدید با دخیا به توافق رسیده است اما این هفته مشخص شد که ممکن است چرخشی در نظر این تیم ایجاد شود. به این صورت این بازیکن اسپانیایی ممکن است اجازه خروج به صورت بازیکن آزاد دریافت کند، او هم‌چنین یک قراراداد بسیار پر سود از طرف یک تیم سعودی دریافت کرده است. به نقل از تاک اسپورت، دخیا اما قصد دارد تا پیشنهاد تیم سعودی را رد کند و مایل است تا در اولدترافورد بماند.

جیمی کرگر بازیکن سابق لیورپول در نظرات اخیر خود از داوید دخیا به عنوان یک "مشکل بزرگ" برای منچستر یونایتد یاد کرده و گفته که اعتقاد دارد جذب یک دروازبان در این تابستان برای اریک تن هاگ ضروری است. در این بین داوید رایا دروازبان برنتفورد و دیوگو کاستا به تیم یونایتد لینک شده اند. برنتفورد خیلی مشتاق به شنیدن پیشنهادات برای داوید رایا نخواهد بود و در هیچ صورتی مبالغ کم‌تر از 35 میلیون پوند را در نظر نخواهد گرفت، از طرفی دیگر دین هندرسون سنگربان جانشین این تیم نیز در حال مذاکره برای انتقال دائمی به تیم ناتینگهام فارست است. با این اوصاف باید دید فصل آینده چه کسی از چارچوب دروازه شیاطین سرخ محافظت خواهد کرد.

2102