پیام جالب همسر دروازه‌بان منچستریونایتد: هواپیمایی داوید دخیا!

پیام جالب همسر دروازه‌بان منچستریونایتد: هواپیمایی داوید دخیا!

پایگاه خبری فوتبالی - ادورنه خواننده اسپانیایی پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا از توپگیری اخیر همسرش داوید دخیا در بازی منچستریونایتد و نیوکاسل در لیگ انگلسی تمجید کد.

به گزارش فوتبالی، ادورنه تصویری از توپگیری بی نظیر داوید در این بازی منتشر کرده است و در توضیحش پیام جالبی منتشر کرده و نوشته است:"هواپیمایی داوید دخیا."

ادورنه و داوید اولین کریسمس خود را به عنوان پدر و مادر سپری می کنند چرا که فرزندشان یانای چند ماه پیش متولد شد. این زوج نتوانستند که در تعطیلات کریسمس از منچستر خارج شوند چرا که داوید باید در بازیهای شیاطین سرخ شرکت می کرد.

دخیا منچستریونایتددخیا پس از ماه هایی مشکل و نیمکت نشینی بالاخره جایگاهش را در ترکیب منچستریونایتد پس گرفت و به نظر می رسد که بتواند تا پایان فصل مهره ای کلیدی در تیم رانگنیک باشد. منچستریونایتد به سختی در زمین نیوکاسل یک امتیاز کسب کرد که البته عملکرد درخشان و توپگیری های داوید در این نتیجه نقش مهمی داشت. دخیا در این فصل 22 بازی در منچستریونایتد داشته که 32 گل خورده و پنج کلین شیت ثبت کرده است. داوید مجموعا 1980 دقیقه بازی کرده در حالی که رقیبش دین هندرسون فقط چهار بازی و 338 دقیقه داشته و اغلب نیمکت نشین بوده است.

4125