منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات خرید نمی‌کند؟

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات خرید نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – وودوارد اعالم کرده ممکن منچستریونایتد در فصل نقل وانتقالات مانند همیشه فعال نباشد.
به گزارش فوتبالی، ادد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه منچستر یونایتد در گفت و گو با تعدادی از هواداران این تیم گفته: هیچ کس نباید در مورد چالش بزرگی که همه باشگاه‌ها در فوتبال با آن روبرو هستند دچار توهم شود و در این تابستان هر باشگاهی، از جمله خود ما، ممکن است که فعالیت اقتصادی عادی خود را در بازار نقل و انتقالاتی نداشته باشد. مثل همیشه، اولویت ما موفقیت تیم است اما قبل از اینکه بتوانیم در مورد بازگشت به شرایط عادی صحبت کنیم، باید تاثیر تعلیق بازی‌ها بر روی این صنعت (فوتبال) که این شامل تاثیر بر روی زمان آغاز پنجره نقل و انتقالاتی و تصویر مالی گسترده‌تری خواهد شد را نیز مشاهده کنیم.
وودوارد در ادامه افزود: مثل همه شما، ما مشتاق هستیم تا به محض توصیه دولت مبنی بر انجام ادامه بازی‌ها، تیم خود را به میدان مسابقه بازگردانیم و مطابق توصیه‌ها، می خواهیم که این کار را به صورت بی خطر و با امنیت کامل انجام دهیم.
او در پایان افزود: هنوز بازی‌های زیادی در لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی داریم و امیدوارم بتوانیم فصل جاری را به اتمام برسانیم. اگرچه ممکن است که بازی‌ها برای مدت کوتاهی در پشت درهای بسته انجام شود. همه ما می دانیم تا زمانی که هواداران نتوانند در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند، فوتبال به حالت عادی باز نخواهد گشت.

1101