اطمینان منچستریونایتد از تمدید قرارداد با داوید دخیا

اطمینان منچستریونایتد از تمدید قرارداد با داوید دخیا

وبسایت رسمی برنامه نود - یونایتد مطمئن است دخیا قرارداد جدیدی را با شیاطین سرخ امضا می کند.

به گزارش وبسایت نود، ESPN و Times در گزارش هایی جداگانه مدعی شده اند که منچستریونایتد از تمدید قرارداد با داوید دخیا سنگربان اسپانیایی خود مطمئن است.

در شرایطی که گفته می شود رئال مادرید قصد دارد بار دیگر در تابستان 2018 برای جذب دخیا اقدام کند ولی منچستریونایتد بر این باور است سنگربان اسپانیایی، با رد پیشنهاد از سوی کهکشانی ها، در الدترافورد می ماند و قراردادش را تمدید خواهد کرد.

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۵ تا یک قدمی انتقال به رئال مادرید هم پیش رفت ولی در آخرین روز نقل و انتقالات، تاخیر در انجام مسائل اداری مربوط به قرارداد باعث شد ترانسفر او به شکلی غیرمنتظره نهایی نشود و این بازیکن مدتی بعد قراردادش را برای چهار سال دیگر تمدید کرد و در الدترافورد ماندنی شد. قرارداد فعلی دخیا تا ۲۰۱۹ اعتبار دارد ولی بندی برای تمدید خودکار برای یک فصل دیگر وجود دارد که یونایتد آن را فعال خواهد کرد.

جدای از قرارداد فعلی که می تواند تا سال 2020 ادامه پیدا کند، یونایتد می خواهد قرارداد جدیدی را به دخیا پیشنهاد دهد و مطمئن است او این پیشنهاد را خواهد پذیرفت، البته آن ها عجله ای برای شروع مذاکرات ندارند.

1878