جزییات پیشنهاد منچستریونایتد به دخیا برای تمدید

جزییات پیشنهاد منچستریونایتد به دخیا برای تمدید

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نظر دارد که پس از فصل خوب داوید دخیا به این دروازه بان اسپانیایی پاداش بدهد و به همین خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به او داده اند.

به گزارش فوتبالی، دخیا در حال حاضر در منچستریونایتد سالی 13 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما پیشنهاد جدید یونایتد این است که دستمزد ثابت دخیا خیلی کمتر باشد اما بندهایی در قراردادش وجود داشته باشد که در صورت تحقق آنها، دستمزد داوید به 13 میلیون یورو برسد. بندهایی نظیر تعداد بازی، تعداد کلین شیت یا دستیابی به اهداف نظیر راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا برخی از موارد پیشنهادی هستند. در حقیقت یونایتد نگران است که دخیا در فصل های آینده نیمکت نشین شود و نمی خواهند که به دروازه بان نیمکت نشین، دستمزد بالایی بپردازند و به همین خاطر داوید فقط در صورتی می تواند به دستمزد بالایی برسد که حداقل در نیمی از بازیها در دو فصل آینده حضور داشته باشد.

مشخص نیست که آیا دخیا حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی خواهد بود یا نه چرا که مفهومش این است که ممکن است که دستمزدی بسیار کمتر از دستمزد کنونی دریافت کند. این دروازه بان با وجود همه انتقادها در این فصل عملکرد خوبی داشته و توانسته خودش را به ترکیب تن هاگ تحمیل کند.

4125