رسمی؛ دخیا تا 2023 در منچستریونایتد ماندنی شد

رسمی؛ دخیا تا 2023 در منچستریونایتد ماندنی شد

سایت رسمی فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی قرارداد خود را با منچستر یونایتد تا ژوئن 2023 تمدید کرد. این قرارداد  قابلیت یک سال تمدید بیشتر به صورت توافقی را هم دارد.

به گزارش فوتبالی، داوید 28 ساله در سال 2011 به منچستریونایتد ملحق شد و مجموعا 367 بازی برای این تیم انجام داد. این بازیکن در دوران حضورش در این باشگاه  فاتح لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و سوپرجام انگلیس شد.  دخیا در مورد تمدید قراردادش گفت:" باعث افتخارم است که هشت سال را در این باشگاه فوق العاده داشته باشم و این فرصت خوبی است تا بتوانم فوتبالم را در منچستریونایتد ادامه بدهم و به آن افتخار می کنم. از زمانی که به این جا آمدم هرگز تصور نمی کردم که به بیش از 350 بازی برسم. حالا آینده ام مشخص شده و تنها چیزی که می خواهم این است که به تیم کمک کنم تا دوباره به جام ها برسد چرا که با هم توان دستیابی به آن را داریم. به عنوان یکی از اعضای قدیمی تیم، همه تلاشم را برای کمک به بازیکنان جوان تر انجام خواهم داد. می دانم که بازی کردن در این جا چه مفهومی دارد. هنوز چیزهای زیادی است که در این باشگاه می توانم به آن برسم و حقیقتا اعتقاد دارد که منچستریونایتد می تواند بر اساس سنت و تاریخچه باشگاه به موفقیت برسد و به هواداران به خاطر حمایتشان پاداش بدهد. همه تلاشم را می کنم تا پاسخ محبت های هواداران در روزهای خوب و بدم را بدهم."

از سویی سولشر سرمربی منچستریونایتد هم گفت:" خیلی خوشحالم که داوید آینده بلندمدت خود را در باشگاه مشخص کرد. داوید  در طول سالها نشان داده که یکی از بهترین های دنیاست و بخشی کلیدی از بنرامه های ماست. داوید شخصیت فوق العاده ای دارد و کیفیت بی نظیرش می تواند برای ساختار دفاعی ما مهم باشد. داوید در طول سالها ارزشهای بازی در منچستریونایتد را درک کرده است."