چرا ستاره کروات رئال مادرید به سمت جدایی پیش می‌رود؟

چرا ستاره کروات رئال مادرید به سمت جدایی پیش می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در حال حاضر لوکا مودریچ در حال سپری کردن آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید است و باید دید که پس از به پایان رسیدن این فصل چه تصمیمی درباره آینده خود خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی ، با به پایان رسیدن فصل جاری، قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید به اتمام می رسد. باشگاه رئال مادرید این اختیار را به لوکا مودریچ داده است که اگر می خواهد در رئال مادرید بماند، دوباره یک قرارداد یک ساله با او بسته شود. اما شرایط برای لوکا مودریچ در رئال مادرید به شکلی پیش رفته است که این ستاره اهل کشور کرواسی در مسیر جدایی از مادریدی ها قرار گرفته است.

لوکا مودریچ در سه بازی اخیر رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید، ژیرونا و لایپزیش تنها 34 دقیقه بازی کرده است که 14 دقیقه آن مقابل اتلتیکو مادرید و 20 دقیقه آن مقابل اتلتیکو مادرید بوده است.

لوکا مودریچ در این فصل در 20 بازی از 35 بازی از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید قرار نگرفته است. همچنین او در شش بازی به طور کلی اصلا بازی نکرده است. مودریچ در حال حاضر 38 سال سن دارد و به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی دیگر او را از ترکیب رئال مادرید کنار گذاشته است.

1471