نگرانی در رئال مادرید؛ ستاره خط هافبک مصدوم شد

نگرانی در رئال مادرید؛ ستاره خط هافبک مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - در تمرین امروز رئال مادرید لوکا مودریچ دچار مصدومیت شده است، مسئله ای که در این مقطع از فصل هواداران رئال مادرید را بسیار نگران می کند چرا که بازی های حساسی مثل بازی رئال مادرید در فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا و بازی مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو است.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در تمرین امروز رئال مادرید از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شده است و این قضیه موجب می شود که طبق گمانه زنی ها او حدود یک تا دو هفته از میادین دور باشد. البته باید منتظر ماند و دید که شرایط نهایی لوکا مودریچ به چه شکل خواهد بود اما او بازی مقابل آلمریا و رئال سوسیه داد را به طور قطع از دست می دهد و باید دید که می تواند به بازی مقابل اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا و بازی مقابل منچستر سیتی در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا برسد یا خیر.

کارلو آنچلوتی از مصدومیت لوکا مودریچ ابراز نگرانی و ناراحتی کرده و گفته است:" باید ببینیم به فینال کوپا دل ری می رسد یا نه. به طور دقیق نمی دانیم. ناراحت هستیم و امیدواریم هر چه زود تر برگردد."

مودریچ بدون شک یکی از کلیدی ترین مهره های رئال مادرید است که با مهارت بالای خود در خط هافبک برای مهاجم ها خلق موقعیت می کند و باید دید که رئال مادرید در نبود او به چه شکل عمل می کند.

1471