منتفی شدن بازگشت ستاره بارسلونا به انگلیس

منتفی شدن بازگشت ستاره بارسلونا به انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین اخبار از منابع اسپانیایی، منچسترسیتی قصد بازگرداندن ژائو کانسلو را ندارد و بدین ترتیب، ممکن است این ستاره پرتغالی به بازی کردن در بارسلونا ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا موفق شد به صورت قرضی، ژائو کانسلو را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد. کانسلو در فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی سیتی به شمار می رفت، اما پس از پایان جام جهانی و جروبحث شدید با گواردیولا، او دیگر جایی در سیتی نداشت و به صورت قرضی به بایرن مونیخ رفت و حالا نیز گواردیولا اصلاً دوست ندارد تا دوباره کانسلو را در لباس سیتی ببیند. 

حالا اسپورت مدعی است که بارسلونا می خواهد با کسر میزان قابل توجهی از مبلغ کانسلو، این ستاره پرتغالی را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. حالا که بازگشت به او لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی منتفی شده باید دید که کاتالان ها چه راهی برای عقد قرارداد با این ستاره پرتغالی پیدا می کنند. گفته می شود که قیمت ژائو کانسلو، حدود 60 میلیون یورو است که البته برای خوان لاپورتا و بارسا کمی سنگین می باشد و به همین خاطر، بلوگرانا می خواهد از سیتی و گواردیولا تخفیف بگیرد.

4416