ژاوی زمان جدایی خود از بارسلونا را اعلام کرد

ژاوی زمان جدایی خود از بارسلونا را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در جلسه ای که مدیران بارسلونا با ژاوی هرناندز داشته اند از او خواسته اند که خودش از بارسلونا برود و به این ترتیب او را اخراج نکرده اند.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که بارسلونا با نتیجه پنج بر سه مقابل ویارئال شکست خورد، خوان لاپورتا و سایر مدیران بارسلونا با ژاوی هرناندز جلسه گرفتند تا درباره شرایط بارسلونا و آینده او تصمیم گیری کنند. پس از این جلسه ژاوی هرناندز به کنفرانس مطبوعاتی آمد و اعلام کرد که در پایان فصل جاری دیگر به همکاری خود با بارسلونا پایان خواهد داد. در حقیقت ژاوی هرناندز گفته است که فقط تا پایان این فصل سرمربی بارسلونا خواهد ماند و به این ترتیب پس از آن از جمع آبی و اناری ها جدا می شود و باید دید که چه کسی به جای او به عنوان سرمربی بارسا انتخاب خواهد شد.

بارسلونا با توجه به اوضاع دشوار مالی اقدام به اخراج کردن ژاوی هرناندز نکرده است و به نظر می رسد که چنین تصمیمی در جلسه امشب مدیران بارسلونا با ژاوی گرفته شده است که ژاوی خودش پس از به پایان رسیدن فصل جاری بارسا را ترک کند و به این ترتیب در پایان فصل استعفا بدهد تا مدیران بارسلونا برای فصل جدید به دنبال سرمربی جدید باشند.

1470